Wednesday, February 17, 2010

受playmobil影響的人.........

我的網友仔Stella去了Cyber Port的Wise Kids。還拍下照片。

「Dear zz,
我今日在cyberport和小陳公子有以下對話
我:喂!zz姐姐好鐘意playmobil,你幫佢祈福啦!
小陳:好!
然後二話不說走去playmobil幸福輪同你祈福!(好乖呀!)
結果係:虎進金來喎!hohoho」






+++++

題外話一則:在系列書中,有一盒playmobile我真的極度想要(其實很多都想要,我好貪心,但那盒呢,真的好勁好勁好想要好想要)。

跟張先生提及這件事,我說,喂我快生日啦,今年不用你傷腦筋想送什麼給我啦,我已幫你想了。………OK,也許他都沒想過要送我生日禮物,但我豁出去不理啦。

張先生:你想要什麼呀?
我:玩具。Playmobil呀。
張先生:什麼來的?
我:總之玩完後成個人會生猛晒的!如果你想我以後做個正常的人,就送那個給我啦。
張先生:幾錢呀?
我:………唔知喎………大約八百吧?(猜的,因為沒有親身去看過)
張先生:咁ok啦,我兩個月唔吃早餐囉。
我:!!!(頂又出這招!雖然我也常出這招!!)