Tuesday, February 09, 2010

日常對話。

我沒有什麼多,但賤口/爛口的朋友卻很多。莫非真的什麼樣的人,就能吸引到什麼樣的人?


與Emily去看「The Wolfman」的首映。我看到那張首映禮券上,寫著「群星首映之夜」。

我:咦,咁即係有明星啦!
Emily:暗星囉。
我:暗到睇唔到囉完全。

+++++

入場前要把手提電話留下,不准帶進電影院。散場時,拿著有號碼的籌,去排隊領回電話。我看著手裡的籌,再看看懸掛在空中的幾張A4紙。一臉茫然。

Emily(極度不耐煩):哩邊呀小姐,你仲望咩呀?
我(依然腦筋轉動緩慢):吓?!………
Emily:妖,你有「辨認數字困難」症架你!
我:哇,係呀係呀係呀!(好開心地跳起來,因為沒有一個症狀名稱(?)比這個更貼切了)
----------然後,好多人望著我----------。

+++++

散場後,去了「翠華」吃東西。期間大家談到前景與工作。

Emily:你以前個老闆(她指在中環工作時的老闆)係唔存在於哩個世界上架。邊有咁既好人架?
我:即係我入咗1Q84既世界?
Emily:係呀,但你識得走番出唻囉~~!
我:哇頂你吖。(那個交接位,現在已合上了,我真的好後悔啊)
(大家開始狂笑起來。我想,只有看過那書的人,才會明白我們在說什麼吧)
Emily:我諗你所有朋友都覺得你係傻仔囉,攞苦唻辛。
我:明架勒,唔該。

+++++

與她分享我週日的小經歷。

我:喂,今日有個朋友,好大雨呢,都唻到灣仔,為左交盒Pandora Box俾我呀。你估個盒裡面裝左咩?!
Emily:M巾?!
我(噴汽水):咩事先?!係一支可樂呀。好勁呀,佢記得我咁寫過。
Emily:唓,你所有fans都會記得啦,幾咁閒唧。
我:無喎,我無fans喎。
Emily:拿,你個額頭呢,明顯係鑿左兩個字既。
我:「騙子」?
Emily(大笑):哩個固之然啦,但個兩個字,係「犯賤」囉。
我:咩呀?唔明喎。佢入左1Q84唧。(喂,很好喎,現在什麼解釋不了,就賴到進入了1Q84的世界就好)

+++++

抽煙時,談到工作的苦樂。抽完最後一口煙後,我把煙蒂彈出馬路。

Emily:點呀?!(我以為她在問我,為何要做垃圾蟲)
我:型囉!
Emily:妖,我問你我家下應該點做呀!(指工作上)
我:………(狂笑)………

+++++

後來這位小姐又與我分享她的情史(!)。好像在這裡提及過,她是一個典型的情感智障。而她的羅曼史,好爆的,我意思是,讓人聽後激到爆血管。完。