Wednesday, July 22, 2009

兩個朋友。

我們有位共同朋友,一直致力做著外展義工服務,對象是獨居的老人。這位朋友日常除了上班,下班後會致電負責的case,週六會去探訪那些老人家,過著有意義的人生。細想一下,原來身邊有好些朋友都做著義工啊!

正題:昨天下班,我致電這位朋友,本想托她辦點事。電話一直佔線,我沒奈何,只好作罷。十五分鐘後,她回我電話。
友:什麼事呀?
我:哦,想麻煩你幫我訂票呀!(吾友的正職,是幫別人『訂票』)
友:好呀!投先我同梗D婆婆傾電話呀,所以聽唔到你電話。我家下一放工,就要打俾D婆婆,多咗好多CASE跟。
我:唓!我夠慘啦,又唔見你對我熱心D?
友:OK,咁哩位婆婆,我有咩可以幫你「屌屌」佢呢?
我:!!!(朋友知道西先生曾幫我咒罵老闆的事情)

何解我的友那麼粗口呢?她是真槍實彈地,如此說出來而不覺任何尷尬喎。重點是,當時她在公車上喎!

+++++

中午時份,西先生致電我,滿肚子憤慨的我,馬上開始跟他訴說工作上的不快事。西先生問:要唔要我幫你「小爆佢」?(即是一連說三百幾個字粗口而不吸呼又面不改容那種)
我:好!馬上呀唔該!
西:咁多人死又唔見佢仆佢個街呀X佢老味……(但語氣很柔和!)
我(打斷他):喂頂,你咁樣唔掂喎,成個喃嘸佬咁,好懨喎。
西(有口難言地):人人都好安靜咁休息梗呀,我唔可以大聲架!(應該在工作間)
我:即係你現在一用暴破既聲音,佢地就會馬上暴破你?
西:係呀!不過見你咁唔開心,我都試吓啦。
我:………………
西:WOO!YEAH!(夾雜自己口扮的低音結他聲)(以極ROCK的姿態開始演繹)WOO~~~咁多人死又唔見佢仆佢個街呀X佢老味……(我腦裡馬上浮現出玩重型搖滾樂的大隻佬,臉部還化了粧,塗得黑一片白一片那種)……(這位大哥,也試過用HIP-HOP來演釋的)
我:………(喪笑不停)…………