Saturday, June 02, 2007

咩事先?!

仇人零舍多的我,近來遇到的兩件事,如下。

誰都知道火車頭Thomas西先生,是要天天都找找我才安心的,現在新環境,我當然不會把公司的電話號碼給他。然而,那天他告訴我,說有人主動要爆我公司的直接號碼給他。
西:「喂,CY問我想唔想要你公司電話號碼呀!」
我:「吓?佢咁賤?!」
西:「係喎,佢問我要唔要,話馬上俾我喎,叫我打俾你呀!」
我:「頂佢吖,估唔到佢會出賣我。咁你有無要先?」
西:「梗係無要啦,我點會要唧,我仲同佢講,我唔會阻你做野架。」
我:「………」(更加擔心囉)

++++++

我那把雨傘,真是人人見過都說漂亮,只有愛跟我唱反調的鄭先生,昨天傳我短訊,說「把遮好恐怖呀,好似個紙紥公仔呀!」@#$%^&#$%^&#$%^&*%^,你好嘢!