Friday, September 18, 2009

納納雜。

今早收到網友寄我的電郵,信中提及今早在地鐵上遇見西先生,還說西先生西裝畢挺,一表人材(?)云云。我當時心想,唔係卦老友?他真是穿起龍袍都不像太子啦。馬上致電西先生求証。Ohhhhhhhhh,原來他還在睡覺………
我:你訓梗覺呀?無呀,今朝有網友話見到你,我睇下係咪真唧。
西(被吵醒的懨悶聲音):你d網友係咪患咗「西西妄想症」呀?著西裝又點會係我呢??

+++++

原來由我家去又一城的AMC,需時40分鐘的。唉。我2125離開家門,心想時間還很鬆動啦,怎落上上落落地鐡加上由灣仔去九龍塘的八個站,哇去到九龍塘地鐵站都2154了。極速狂跑去AMC,差點斷氣,在2159到場。電影在十點開始的。

散場2357,安坐家中時才0013。載我回家那位,果然是冼拿托世。

+++++

昨天下班時,覺得禮貌上該謝謝那位托我捐款給中心的朋友。正打算致電他時,我又想到,只說句謝謝就掛線,是否太齋(?)呢?。嗯………
先輸入133,再撥電話……
我:先生你好,我係必瘦站打俾你架。
對方:………
我:先生你聽到嘛?!
對方:嗯,咁點呢?(語氣不友善)
我:請問點稱呼呢?
對方:咩事先?(極度不耐煩)
我:噢無,你有朋友提供線報,話你需要減肥囉(說時自己笑起來……)
對方:吓?!?邊個呀?!?!(火都唻埋)

再玩下去就不好,我馬上道明來意,致謝後掛線。

我又發覺這位仁兄的反應,比普通人慢十拍的,果然切合他肥仔的身份。假如一個正常人,在聽到「必!瘦!站!」的推銷電話時,是會馬上掛線的吧?但他沒有,還繼續聽下去,又聽到火都唻埋那種。好奇怪耶。